Gadżety reklamowe – co może rozdać Twoja hostessa?
Drukarnia Booklet drukuje naklejki o różnych rozmiarach, także naklejki wielkoformatowe o dowolnych kształtach Widżet buy box
Ładna, miła i uśmiechnięta dziewczyna poruszająca się po powierzchni galerii handlowej lub dużego marketu przyciąga uwagę mijających ją klientów. Wielu z nich zainteresuje się tym co hostessa ma do przekazania, a jeszcze lepiej na wzbudzenie zainteresowania potencjalnego klienta działają gadżety reklamowe. Jeżeli są rozdawane całkowicie za darmo chętnych na ich posiadanie znajdziemy wielu, a dodatkowo wyposażymy ich bez większego problemu w wiedzę o naszych produktach lub usługach. Gadżety reklamowe w rękach hostess Bardzo popularnym gadżetem są ulotki reklamowe.
Niestety najczęściej nie cieszą się równie dużym zainteresowaniem wśród konsumentów, ponieważ po ich otrzymaniu zazwyczaj wyrzucają je do śmietników. Oznacza to, że ten typ gadżetu jest nie tylko mało opłacalny, co przede wszystkim nie skuteczny. Lepiej wyposażyć hostessę w przedmioty bardziej praktyczne z punktu widzenia, mijających ją ludzi. Mile widziane są zazwyczaj słodkie gadżety reklamowe.
Bez problemu można zamówić parę kilogramów krówek lub innych słodyczy opakowanych w papierki z logotypem firmy. Garść słodkości wywołuje zadowolenie na twarzy, a szansa ich zdobycia wzbudza tak potrzebne w marketingu zainteresowanie. Podczas poczęstunku hostessa ma ogromną szansę na przekazanie informacji o usługach i produktach. Podobnie sprawdzają się próbki towarów.
Niestety nie w każdej branży można ten pomysł zrealizować dosłownie. Przykładem są przedsiębiorstwa budowlane. Dosyć dziwnym gadżetem reklamowym byłaby w ich przypadku cegła, dlatego lepiej zainwestować np. w miniaturki budowanych mieszkań lub atrapy kluczy z wstążką posiadającą logo firmy oraz namiary na jej przedstawicieli.
Kompletując gadżety reklamowe warto nie tylko skupić się na możliwościach ich przygotowania, ale także na tym do kogo mają być skierowane. Grupa docelowa i jej oczekiwania, potrzeby oraz zainteresowania znacznie pomagają w przygotowaniu drobiazgów przyciągających uwagę. Dlatego warto inwestować w badania marketingowe i pobudzać kreatywność swojego reklamodawcy. Ponieważ ładna hostessa bez gratisów w rękach niekoniecznie jest skutecznym sposobem na reklamę.
Lepiej wzbudzić w potencjalnym kliencie potrzebę posiadania naszych produktów dając mu ich drobną namiastkę niż zasypać go masą treści.